mtshahrouz

نمایش آنلاین فیلم

شزم! خشم خدایان (2023)

شهروز
15:13 1402/01/20
25
0 0
شزم! خشم خدایان (2023)

 

Shazam! Fury of the Gods 2023

شزم 2 خشم خدایان در مورد خانواده بیلی که با یکدیگر همکاری می کنند تا جلوی نابود شدن دنیا توسط «دختران اطلس» را بگیرند؛ آن ها برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.
ژانر : اکشن - کمدی - ماجراجویی
زبان : انگلیسی
سال انتشار : 2023
محصول کشور : آمریکا
کارگردان : David F. Sandberg
بازیگران : Zachary Levi, Asher Angel, Jack Dylan Grazer
امتیاز : 6.7

 

فیلم شزم 2 خشم خدایان از سری تولیدات کمپانی دی سی کامیکس و برادران وانر می باشد که کارگردانی آن را دیوید اف. سندبرگ و نگارش فیلمنامه را هنری گیدن و کریس مورگان به صورت مشترکا نیز بر عهده داشته اند. این فیلم دومین قسمت از سری مجموعه های شزم می باشد که پخش و تولید آن از سال 2019 توسط کمپانی دی سی و برادران وارنر آغاز گشت، اولین قسمت از شزم توانست با فروش 400 میلیون دلاری در گیشه، سازندگان خود را متقاعد نماید که قسمت دوم آن را به تولید رسانند.

با توجه به استقبال گسترده مخاطبان دی سی از قسمت اول شزم انتظار میرفت که قسمت دوم همانند قسمت اول مورد استقبال قرار گیرد اما فیلم Shazam! Fury of the Gods در زمان اکران اولیه خود با نقد های بسیار منفی از سوی منتقدین و تماشاگران همراه شد.

شزم با نام انگلیسی Shazam از سری شخصیت های تخیلی و ابرقهرمانی دی سی کامیکس می باشد که در سال 1940 توسط بیل پارکر خلق شده است. در فیلم شزم دو همانند قسمت اول زکری لی‌وای بازیگر نقش اول این فیلم را نیز ایفا می نماید.

فیلم سینمایی شزم 2 در تاریخ 17 مارس 2023 با بودجه 120 میلیون دلاری توسط برادران وارنر در بیش از 3500 سالن سینما در سراسر دنیا به اکران عمومی رسیده است و انتظار میرود این فیلم اکران 70 روزه خود را تا اواخر ماه می میلادی ادامه دهد. این فیلم در دو هفته ابتدایی اکران خود نیز توانست به فروش بیش از 100 میلیون دلاری در سراسر دنیا دست یابد که طبق پیش بینی های انجام شده انتظار میرود همانند قسمت اول فروش بیش از 300 میلیون دلاری را به دست آورد.

در این فیلم هنرپیشگانی چون زکری لی‌وای، گریس کارولین کری، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، جایمن هانسو، ریچل زگلر نقش های کلیدی را نیز ایفا می نمایند.

برچسب‌ها :

#ماجراجویی   

#کمدی   

#اکشن   

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب

جنجالی‌ترین مطالب

ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس
ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس