mtshahrouz

نمایش آنلاین فیلم

فیلم اوپنهایمر Oppenheimer 2023 دوبله فارسی

خلاصه داستان : فیلم اوپنهایمر 2023 که جدیدترین ساخته کریستوفر نولان نیز به شمار می رود به داستان زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته می شود می پردازد.

فیلم اوپنهایمر محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه کریستوفر نولان، این فیلم سینمایی هفدهمین تجربه کارگردانی کریستوفر نولان، یکی از برجسته ترین کارگردان قرن بیست و یکم نیز به شمار می رود.نولان پس از 2 دهه ساخت فیلم برای کمپانی برادران وارنر به دلیل اختلاف با این کمپانی، جدیدترین فیلم سینمایی خود را تحت لیبل یونیورسال پیکچرز تولید نموده است. نولان در جدیدترین فیلم سینمایی خود به سراغ یکی از افراد مشهور و تاثیر گذار در عرصه فیزیک رفته است. او در جدیدترین فیلم خود به زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به عنوان «پدر بمب اتمی» نیز شاخته می شود می پردازد.

در این فیلم هنرپیشگانی چون کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم به واسطه دریافت نمرات، نقد و امتیازات مثبت از سوی منتقدین و تماشاگران با امتیاز 8.8 از مجموع 150 هزار رای ثبت شده هم اکنون در جدول 250 فیلم برتر دنیا قرار دارد.

8.5 IMDb

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب

جنجالی‌ترین مطالب

ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس
ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس