mtshahrouz

نمایش آنلاین فیلم

فیلم سجین 3 Sijjin 3: Love (2016)

خواهر و برادران صدات و کهدر با بزرگ شدن در کنار دوست دوران کودکی خود اورهان زندگی شادی را سپری می کنند. پیوند خویشاوندی این سه نفر با پیوند اورهان و کهدر در یک ازدواج مقدس بیشتر تقویت می شود. با این حال، هنگامی که خواهر و برادر در یک تصادف سرنوشت ساز درگیر می شوند، ایمان اورهان در تلاش ناامیدانه او برای حفظ سلامت عقلش با معامله با شیطان، همه به نام عشق، مورد آزمایش قرار می گیرد.
فیلم Sijjin 3: Love 2016
فیلم سجین 3 با نام Siccin 3: The Forbidden Love محصول سال 2016 کشور ترکیه به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه آلپر مستچی، این فیلم سومین قسمت از سری فیلم های ترسناک سجین ساخته کشور ترکیه می باشد که در تاریخ 2 سپتامبر 2016 در کشور ترکیه به اکران عمومی رسید و در مجموع توانست فروش بیش از 1 میلیون دلاری را در اکران جهانی خود نیز به دست آورد. در تمامی قسمت های ساخته شده از این فیلم آلپر مستچی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و نگارش برخی قسمت را نیز بر عهده داشته است.

تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس این فیلم سینمایی در شهر استانبول ترکیه انجام گردیده است و استدیو The Moments Entertainment سرمایه گذاری و تولید این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب

جنجالی‌ترین مطالب

ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس
ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس