mtshahrouz

نمایش آنلاین فیلم

فیلم سجین 2 (2015) Siccin 2

شهروز
21:10 1402/02/01
18
0 0
فیلم سجین 2 (2015) Siccin 2

پس از اینکه پسر ادنان و هجران به طور مشکوک و غیرمنتظره ای می میرد، آنها با مشکلات بسیاری روبرو می شوند. اکنون هجران تصمیم می گیرد گذشته خود را بررسی کند تا علت مرگ پسرش را بفهمد و...
فیلم Sijjin 2 2015
فیلم سجین 2 (Siccin 2) محصول سال 2015 کشور ترکیه به کارگردانی و نیوسندگی داستان و فیلمنامه آلپر مستچی، این فیلم دومین قسمت از مجموعه فیلم های سجین می باشد که پخش آن از سال 2014 نیز آغاز شد. این فیلم در تاریخ 15 جولای 2015 در کشور ترکیه به اکران عمومی رسید همچنین علاوه بر اکران در ترکیه، در کشور های مختلفی همچون انگلیس، آمریکا و فرانسه به صورت محدود به اکران رسید و در مجموع توانست به فروش بیش از 170 هزار دلاری نیز دست یابد. تا کنون با گذشت بیش از 9 سال از ساخت اولین قسمت هنوز شرکت سازنده این فیلم ساخت قسمت های جدید آن را نیز تایید می نماید. تا کنون 6 قسمت از این فیلم سینمایی روانه سینما نیز شده است.

تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های این اثر سینمایی در ینیس یک شهرک در استان چاناک‌قلعه در منطقه مرمره ترکیه نیز انجام شده است و کمپانی Muhtesem Film سرمایه گذاری و تولید این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب

جنجالی‌ترین مطالب

ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس
ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس