mtshahrouz

نمایش آنلاین فیلم

فیلم جادوگرها The Witches 2020 دوبله فارسی

داستان رویایی و ترسناک و در عین حال طنز پسری هفت ساله که به طور اتفاقی با گروهی از جادوگرها آشنا شده و از نقشه های شوم آنها خبردار می شود و...

The Witches

درباره فیلم جادوگرها

فیلم جادوگرها، فیلمی ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، ترسناک و رازآلود، محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای آمریکا و مکزیک به کارگردانی رابرت زمکیس است و نویسندگی آن برعهده رابرت زمکیس و کنیا بریس بوده و بازیگرانی چون ان هتوی، اوکتاویا اسپنسر، استنلی توچی، کریس راک، جازیر برونو، برایان باول، جوزف زینیمبا، جوزت سایمون و جاناتان لیوینگ استون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم جادوگرها برپایه رمانی با همین نام اثر رولد دال ساخته شده و نقش آفرینی ان هتوی و اوکتاویا اسپنسر در آن مورد تحسین قرار گرفته است.

اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

مسابقات America’s Got Talent فصل 16+زیرنویس فارسی

آمریکاز گات تَلِنت (به انگلیسی: America's Got Talent) یا به‌طور کوتاه AGT، نام سری مجموعه مسابقۀ استعدادیابی است که از شبکۀ ان بی سی آمریکا پخش می‌شود. استعدادهای خوانندگان، رقاصان، شعبده‌بازان، آکروبات‌بازان، کمدین‌ها، نوازندگان و در کل هر استعداد نمایشی شگفت‌انگیز در تمام سنین می‌توانند در آن شرکت کنند. شرکت‌کنندگان با یکدیگر برای بردن جایزۀ بزرگ ۱ میلیون دلاری رقابت می‌کنند. 

زبان : انگلیسی همراه با زیر نویس فارسی چسبیده

 

فیلم ددپول Deadpool 2 2018 دوبله فارسی

وید ویلسن یا همان ددپول آدمکش جهش‌یافته و وراج، گروهی از افراد با قابلیت‌های ویژه را برای محافظت از پسر بچه‌ای که قدرت ماورایی دارد، دور هم جمع می‌کند و...

درباره فیلم ددپول ۲

ددپول ۲ فیلمی اکشن، ماجرایی، علمی-تخیلی و کمدی محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا است. کارگردانی آن بر عهده دیوید لیچ بوده‌است و بازیگرانی چون رایان رینولدز، جاش برولین، مورینا بکرین، جولین دنیسن، ززی بیتس، تی جی میلر، کارن سونی، ادی مارسن و رندال ریدر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ددپول ۲ قسمت دوم فیلمی به همین نام است که در سال ۲۰۱۶ ساخته شده‌است. این فیلم با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته و فروش ۷۳۴.۱ میلیون دلاری داشته است.

اطلاعات بیشتر: کلیک کنید

برچسب‌ها :

#مجموعه مردان ایکس   

#فیلم ددپول 2018   

#Deadpool 2   

فیلم ددپول Deadpool 2016 دوبله فارسی

وید ویلسون ابرقهرمان وراجی است. افرادی روی او آزمایش‌هایی عجیب انجام دادند و او را به موجودی جاویدان تبدیل کرده‌اند، در حین همین آزمایشات صورت و زندگی ‌شخصی‌اش ازبین رفته و او سعی دارد انتقام بگیرد، اما...

ددپول فیلمی اکشن، ماجرایی و کمدی محصول سال ۲۰۱۶ کشور آمریکا است. کارگردانی آن بر عهده تیم میلر بوده‌ و بازیگرانی چون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم بر اساس شخصیتی با همین نام از کمیک‌های مارول با بودجه ۵۸ میلیون دلاری ساخته شده و فروش ۷۸۳.۱ میلیون دلاری داشته‌است.

اطلاعات بیشتر: کلیک کنید 

                                                 

Ryan Reynolds
رایان رینولدز بازیگر، کمدین، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی کانادایی ‌تبار متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۷۶ در شهر ونکوور است.
او در فیلم‌ های موفقی همچون محافظ همسر هیتمن، خواستگاری، مردان ایکس: گرگینه، خانه امن، زنی با لباس طلایی رنگ و ددپول به ایفای نقش پرداخته است.
از جمله افتخارات رایان رینولدز می‌توان به نامزدی دریافت یک جایزه گلدن گلوب و گرمی و همچنین کسب یک جایزه در جشنواره آکادمی فیلم‌های علمی، تخیلی، فانتزی و ترسناک اشاره کرد. در کارنامه افتخارات او، کسب دو جایزه در جشنواره آثار سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی نیز به چشم می‌خورد.

 

                                                      

 

                             

 

 

 

 

برچسب‌ها :

#فیلم اکشن   

#مجموعه مردان ایکس   

#ددپول 2016   

فیلم ققنوس سیاه Dark Phoenix 2019 دوبله فارسی

پس از آنکه یک ماموریت فضایی از کنترل خارج می‌شود، جین گری به نیرویی ماوراء طبیعه دست پیدا می‌کند و امنیت نژاد بشر را به خطر می‌‎اندازد. در این شرایط، مردان ایکس باید خود را برای مقابله با او آماده کنند و...

درباره فیلم مردان ایکس: ققنوس سیاه

مردان ایکس: ققنوس سیاه فیلمی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی سیمون کینبرگ است. بازیگرانی چون سوفی ترنر، جسیکا چستین، جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، تای شرایدن و نیکلاس هولت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم مردان ایکس: ققنوس سیاه که بر اساس کتاب‌های مصور کمپانی مارول کامیکس ساخته شده، از نظر عملکرد بازیگران و موسیقی متن، مورد ستایش بسیاری از منتقدان قرار گرفته‌است.

این فیلم که دوازدهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به حساب می‌آید، در جشنواره‌های مختلف نامزد دریافت جوایز متعددی شده که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت سه جایزه در جشنواره آثار منتخب نوجوانان ۲۰۱۹ اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر: کلیک کنید

فیلم لوگان Logan 2017 دوبله فارسی

 

در آینده ای نزدیک، در جایی نزدیک مرز مکزیک، "لوگان" که از اوضاع خسته شده، از پروفسور "ایکس" بیمار نگهداری می کند. به هر حال، "لوگان" تلاش می کند از دنیای بیرون مخفی بماند و میراث او زمانی که یک جهش یافته جوان که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است، از راه می رسد، زیر و رو می شود و...

درباره فیلم لوگان

لوگان فیلمی اکشن، دارم و علمی تخیلی محصول سال 2017 کشور آمریکا است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم بر عهده "جیمز منگولد" بوده است و بازیگرانی چون "هیو جکمن"، "دفنه کین"، "بوید هالبروک"، "پاتریک استوارت"، "استفن مرچنت" و "ریچارد ای گرنت" در آن به ایفای نقش پرداخته اند. "لوگان" آخرین فیلم ساخته شده بر اساس شخصیت "ولورین" است و از طرف منتقدان بسیار مورد توجه قرار گرفت تا آنجا که برخی آن را بهترین فیلم ابرقهرمانی دانستند. این فیلم با بودجه 97 میلیون دلاری ساخته شد و به فروش 607.5 میلیون دلاری رسید و در سایت IMDB در رتبه 116 لیست فیلم های برتر قرار گرفت. لوگان با دوبله فارسی اختصاصی در اختیار شما قرار گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

مردان ایکس:روزهای گذشته آینده 2014 دوبله فارسی

مردان ایکس، از سر ناامیدی، ولورین را به زمان گذشته می‎‌فرستند تا مسیر تاریخ را تغییر دهد و از وقوع رویدادی جلوگیری کند که نابودی نژاد بشر و جهش‌ یافته‌ها را به دنبال دارد و...

X-Men: Days of Future Past

درباره فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده

فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، فیلمی اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی و مهیج، محصول سال ۲۰۱۴ کشورهای بریتانیا و آمریکا به کارگردانی برایان سینگر است و نویسندگی آن را سایمون کینبرگ برعهده داشته و بازیگرانی چون هیو جکمن، جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، هلی بری، نیکلاس هولت، آنا پاکوین و الن پیج در آن به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم برگرفته از مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس نوشته استن لی و جک کربی است. فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، نامزد دریافت جایزه اسکار بوده و برنده جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر بین‌المللی شده و همچنین مورد توجه منتقدان زیادی قرار گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

فیلم ولورین The Wolverine 2013 دوبله فارسی

ولورین برای دیدار با یکی از دوستان قدیمی‌اش که مدت‌ها پیش جانش را نجات داده به ژاپن سفر می‌کند، اما در این سفر گرفتار توطئه‌ای می‌شود و...

The Wolverine

درباره فیلم ولورین

ولورین، فیلمی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۱۳ کشورهای آمریکا و بریتانیا به کارگردانی جیمز منگولد است. بازیگرانی چون هیو جکمن، تائو اوکاموتو، ریلا فوکوشیما، هیرویوکی سانادا، سوتلانا کودچنکوا، برایان تی و هال یامانوچی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ولورین ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی مردان ایکس به شمار می‌رود و بر پایه کتاب‌های کمیک کمپانی مارول ساخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

فیلم مردان ایکس: بهترین ها 2011 دوبله فارسی

قبل از اینکه "چارلز ژاویر" و "اریک لنشر" به نام‌های پروفسور "ایکس" و "مگنتو" مشهور شوند، دو مرد جوان بودند که به قدرت‌های بخصوصشان پی می بردند. این دو قبل از اینکه به دشمنان قسم خورده تبدیل شوند، بهترین دوستان یکدیگر بودند و به همراه دیگر جهش یافتگان در مقابل بزرگترین تهدید جهان صف آرایی کردند. و در همان زمان بود که اولین اختلافات در بین آن دو شکل گرفت و…

X-Men: First Class

درباره فیلم مردان ایکس: بهترین ها

مردان ایکس: بهترین ها فیلمی اکشن، ماجرایی و علمی-تخیلی محصول سال 2011 کشور آمریکا است. کارگردانی این فیلم بر عهده "متیو وان" بوده است و بازیگرانی چون "جیمز مک اوی"، "مایکل فسبندر"، "جنیفر لارنس"، "کوین بیکن" و "رز برن" در آن به ایفای نقش پرداخته اند. مردان ایکس: بهترین ها با بودجه 140 میلیون دلاری ساخته شد و موفق به فروش 353.6 میلیون دلاری شده است.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین 2009 دوبله فارسی

«لوگان» بعد از جستجو برای یک زندگی معمولی، برای گرفتن انتقام قتل نامزدش، به برنامه سلاح «ایکس» تن می‌دهد و تبدیل به «ولورین» می‌شود و...

X-Men Origins: Wolverine

درباره فیلم مردان ایکس: ولورین

مردان ایکس: ولورین فیلمی اکشن، ماجرایی و علمی‌تخیلی محصول سال ۲۰۰۹ کشور آمریکا است. کارگردانی این فیلم برعهده «گوین هود» بوده‌است و بازیگرانی چون «هیو جکمن»، ‌«لیو شریبر»، «رایان رینولدز»، «لین کالینز»، «ویل آی ام»، «دنی هیوستن»، «کوین دارند»، «دامنیک موناهان» و «تیلر کیتچ» در ان به ایفای نقش پرداخته‌اند. مردان ایکس: ولورین با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته‌شد و به‌فروش ۳۷۳.۱ میلیون دلاری رسید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب

جنجالی‌ترین مطالب

ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس
ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس